11 Ocak 2023 Çarşamba

Topluca Ulaşmaya Çalışıyoruz


Toplu ulaşım dedikleri…
Büyük şehirlerde yaşayanlar günde kaç saat harcıyorlar toplu ulaşımda? Ben net olarak hesaplamadım ama en az iki, iki buçuk saatim yollarda geçiyor. Metro olmasına rağmen bu kadar saat harcıyorum. Evim ve iş yerim aynı yakada, birbirine komşu ilçeler olmasına rağmen.
Yoğunluk günden güne artıyor, sanki herkes benimle aynı yere gidiyor…
Otobüs, minibüs ve metro kullanıyorum. Eskiden ilk duraklardan bindiğimde oturma şansı bulabiliyordum, şimdilerde oturabildiğimde kendimi şanslı hissediyorum.
Ayakta gitmek çok yorucu oluyor. Artık yaşlılara kimse yer de vermiyor…
Gözlem yapıyorum bol bol ben de. Gözlerimi, kulaklarımı açıyorum, düşünüyorum, dalıp gidiyorum çoğu zaman.
Bu yazıyı da minibüste yazıyorum ama nedense midem bulanmaya başladı onun için şimdilik bu kadar diyelim, gelecek yazılarımızıda toplu ulaşımdaki gözlemlerimizi buraya yazmaya devam edelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder