30 Nisan 2021 Cuma

Benimde küçük bi kalbim var



Kahramanım bugün çok ağladı. hem de hıçkıra hıçkıra ağladı. Siz hiç hıçkıra hıçkıra ağladınız mı? Katıla katıla ağlamak, katıla katıla gülmek. Ne değişik değil mi? Ağlarken gülmek veya gülerken ağlamak. Ama ne ağladığı günleri ne de güldüğü günleri asla unutmamak... Kahramanım benim, sen her zaman gül, hiçbir zaman ağlama...

Kimse unutmasın hıçkıra hıçkıra ağladığı günleri Bizi bu hallere düşünenlerin görmesin bahar bahçeleri Uçurumun kenarındayız insaf edip tutarlar mı ellerimizi Yazdım yoruldum seni her yere Yaşıyorum ama gel gör haybeye Küskünüm her şeye gelme üstüme Nefesim yok artık son sahneye Yazıyorum ama benim içim acıyor Ağlamasam da hep Gözüme kaçıyor Derdi var onda acı bakıyor Yaşlar kan gibi yüreğime akıyor Gidiyorsun her şeye çizgi çekip Kendinden bile vazgeçiyorsun Kabul et gururu kenara bırak Sende biraz beni seviyorsun Bize dünyalar bile dar Yanımda ol benim hayalim var Zarardayım her sancım kâr Benimde küçük bi kalbim var Yine boş ver şarkımı unut Rüya değil bu bi gerçek umut Göğsünde bir başkasını uyut Göz yaşını ellerinle kurut Hıçkıra hıçkıra ağladım Ben derdimi anlatamadım Beni bıraktığın o uçurumun yamacındayım Gelip halimi hatırımı sormadın El insaf Saya saya günleri unuttum dünleri Kağıt gibi yaktım bizli günleri Kaderimdir dedim çektim derdi El insaf Uçurumun ucunda yazdım bunu Benim uğruna öldüğüm aşkın bu mu? Çok sevdim çok çektim yeter Yarınım bu günümden de beter Düşüyorsam kaldırma Beni boş ver halime aldırma Gideceksen yine umut verme hiç Biteceksek gerçek sandırma Yine boş ver şarkımı unut Rüya değil bu bi gerçek umut Göğsünde bir başkasını uyut Göz yaşını ellerinle kurut Hıçkıra hıçkıra ağladım Ben derdimi anlatamadım Beni bıraktığın o uçurumun yamacındayım Gelip halimi hatırımı sormadın El insaf Saya saya günleri unuttum dünleri Kağıt gibi yaktım bizli günleri Kaderimdir dedim çektim derdi El İnsaf Hıçkıra hıçkıra ağladım Ben derdimi anlatamadım Beni bıraktığın o uçurumun yamacındayım Gelip halimi hatırımı sormadın El insaf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder