22 Ocak 2023 Pazar

Tatilin bitmesini bekliyorum


Tatil başladı. Ara tatil bu. On beş gün boyunca trafik biraz rahatlayacak. Sonra tatil bitecek ve tekrar trafik çoğalacak. Biz de o kalabalığın içine karışacağız. Bu sene çok zorladı beni trafik. İlk kez evimin yanında neden çalışmıyorum diye sordum kendime. Önceden tatillerde gezeceğim İstanbul'u derdim. Hiç canım istemiyor nedense. Ya da özel aracım olsaydı gece gezerdim İstanbul'u. Gece, ben ve İstanbul. İyi de olurdu...
İstanbul şu anda kaç milyon acaba? Bence son bir yılda en az üç dört milyon eklenmiştir. Bence daha da kalabalıklaşacak. Bence bu günleri de arayacağız. Ne güzel günlerdi onlar diyeceğiz.
Sim City 3000 oyunu oynardım 1996 larda. Şehir planlaması oyunu. Dünya şampiyonu olmuştum bu oyunda. Aklınıza gelen tüm ayrıntılar vardı ve büyük bir sabırla hepsini düzenlemeniz gerekirdi. Şehir similasyonu, yaşayan bir şehir. Kaç sene geçmiş? Tam 27 sene, vay be... Ya yaşlandık ya da artık sabrımız tükenmeye başladı... İki üç ayarlamayla halledilecek şeyler neden halledilmez. Bunları gördükçe daha da yoruluyorum... Bazen bilmemek ve görememek çok daha güzel biliyor musunuz?
Tıpkı şu anda benim sizin aklınızdan geçenleri bilemediğim gibi...
Dedim ya, aslında o kadar basit ki... Sadece küçücük dokunuşlar gerekiyor. Ve bu dokunuşların iz bırakması gerekiyor. Parmak izi gibi, silinmeyecek bir şey. 
Yok ya...
Kim uğraşacak şimdi...
Zaten herkes memnun halinden. Ne gereği var değil mi? 
Tatil ile başladım nereden çıktım...
dedim ya İstanbul trafiği gibi olduk ta farkında değiliz aslında.
Esas kafamızdaki trafik sıkışıklıklarını düzeltmemiz gerekli değil mi?
Bu tatilde, bu on beş günde becerebilir miyim acaba?
Hani hep derler ya; kısa bir mola.
Tatili sevmeyen var mıdır? Evet vardır, ben varım mesela.
Hem de hiç sevmem.
O kadar çok birikmiş işler var ki. Hep tatilde yaparım diye bir kenarda beklettiğim.
Demek ki bu yüzden sevmiyorum tatili. Şimdi kim uğraşacak o hep ertelediğimiz şeylerle...
Tatilin bitmesini bekliyorum.
Evet doğru okudunuz. Tatilin bitmesini bekliyorum. hem de tembel tembel bekliyorum...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder