23 Ocak 2023 Pazartesi

Olmaya Devlet Cihanda


Allah hepimize sağlık, sıhhat ve mutluluk versin inşallah. Bugün  23 Ocak 2023. MR çekilmek için hastahaneye geldim. Hastahane o kadar kalabalık ki anlatamam. Sedyeler, tekerlekli sandalyeler hasta dolu. Sedye ve tekerlekli sandalye bulamayanlar yakınlarının kolunda zar zor yürümeye çalışıyorlar.

MR çekilecek bölümün önünde bir yer buldum kendime ve randevu saatimin gelmesini bekliyorum. Burası hastahanenin diğer koridorlarına, diğer bölümlerine göre daha sakin. Solumdaki bankoda iki görevli uzun kuyrukta bekleyenlere MR randevusu veriyorlar. Bir bayan görevlinin sesi duyuluyor hep. “Sıradan alayım…” sonra da “16 Mart’ı 17 Mart’a bağlayan gece, perşembeyi cumaya bağlayan gece…” diyor. Demekki gece gündüz MR çekimi var. Burada iki MR çekim makinası var ve gece gündüz 7/24 çalıştıkları halde 16 Mart’a gün veriliyorsa, yani yaklaşık iki ay sonraya gün veriliyorsa, hasta yoğunluğunu düşünemiyorum. 

Sadece MR değil, röntgen, ultrason koridorları da çok dolu. Acaba onların verdikleri gün ne zamana?

Allah devletimizden razı olsun, hiç zeval vermesin, her zaman en güçlü durumda olsun inşallah. Sağlık Bakanlığı’nın işi zor. Hasta yoğunluğu çok çok fazla. Doktorlar, hemşireler ve tüm sağlık çalışanlarına kolaylıklar, güç kuvvet versin inşallah.

Şimdi saat 12, az önce bahsettiğim randevu veren görevliler öğle yemeğine gittiler. Kuyruktaki onca insan da bir anda yok oldular sanki. Neredeler? Buradalarmış. Onlar da benim gibi oturuyorlar.

Sedyedeki hastalar çok acı çekiyorlar. Allah bütün hastalara acil şifalar versin, içlerinde de bizlere inşallah.

Halimize şükürler olsun.

İnsan arada sırada hastahane ziyareti yapmalı ve ibret almalı.

Hepimize sağlıklı günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder